Schutzengel (Guardian Angel)

Samstag, 6. September 2014

Hallo :)
die erste Septemberwoche ist auch schon wieder rum. Wie doch die Zeit vergeht.
Unglaublich. So langsam sollte ich meine Sommerpause auch mal beenden und
mich wieder etwas mehr dem Blog widmen. Deswegen habe ich heute eine Karte,
die auch zu mehreren Challenges passt, wie ich finde. :)

~*~*~

Hello :)
the first week of september has gone by so fast and a need to end my summer 
break regarding my blog. So I have a card which I´d like to enter into some
challenges. :)


Ink: memento tuxedo black
Stamp: Whiff of Joy
Color: Copics
Embellishments: Glossy Accents (Ranger); Glitter Glue (Rayher); crocheted lace; ribbon
Papers: cream cardstock; patterned paper; neenah solar white
_______________________________________

Challenges:

5 Kommentare:

  1. Love the glittered wings, the subtle background, and the pretty lace, Natalie! Thanks for sharing this with us at the Simon Says Stamp Wednesday challenge!

    AntwortenLöschen
  2. Stunning work!! Henry is perfectly colored! Thank you for joining the Whiff of Joy Vintage Challenge - hope to see you soon again!

    Hugs
    Linda

    AntwortenLöschen
  3. Eine tolle Karte hast du gezaubert. Der Henry paßt perfekt auf dein Werk.
    Danke für deine Teilnahme bei den Basteltanten.
    Viele Grüße Andrea

    AntwortenLöschen
  4. Das ist ein wunderbares Werk und gefällt mir richtig gut
    Hab lieben Dank für's mitmachen bei den Basteltanten
    Grüßle
    Vanessa

    AntwortenLöschen
  5. Das ist ein wunderschönes Werk uzm das Ende der Sommerpause einzuläuten!
    Schlicht und wirkt super!!!
    Danke fürs mitmachen bei den Basteltanten.

    Liebe Grüße Ivi

    AntwortenLöschen

Hi and welcome to my blog.
I hope you enjoy your visit and will leave me a comment and I sincerely hope that you will call back again.
With love and hugs,
Natalie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS